Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-10-02

Ny vecka, nya möjligheter!

Det syns ju inte på bilden exakt hur brant och jäkligt det är där... Två bilder från Hackmora MTB-Uphill signerade Christer.

Godmorgon!

Ja, eller hur man nu ska se på det. Vaknade först "i tid". Vaknade sedan igen en timme senare... Förkyld och jävlig. Tur att säsongen är över nu. Snorig näsa och svidande hals, kunde varit värre ändå. Åker till jobbet nu, plikten framför allt!

Såg att jag firade 8 år på Facebook idag, undrar hur vi ska fira det? Kanske genom att kolla in min Facebook-sida (som inte är så gammal)? Annars så närmar vi ju oss en riktigt stor högtidsdag i och med att det är Kanelbullens dag på onsdag. Den vet jag i alla fall hur jag ska fira.

2 kommentarer:

  1. Jag firar 10 år på Facebook idag, plus att jag också firar kanelbullarna på onsdag!

    SvaraRadera