Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-12-06

Ur slag

Fräscha dekaler från Jörgen

Igår kväll tränade jag igen efter att ha plockat ut två vilodagar i en vecka som bara innehåller en vilodag. Hade tänkt träna i tisdags men jag har haft en svacka, ibland är det mycket å så där. Ni vet. Tänkte väl också träna i onsdags men kände att jag behövde vila kropp och knopp ytterligare en dag. Igår kände jag mig lite piggare så jag gränslade Monarken igen. Det blev ett pass 4x4 på 360 monark-watt. Trodde att 360 skulle vara en walk in the park, men satan vad det slet. Skönt efteråt dock!
Inledde med 5 minuter Åstrand, 127 i puls sista 4 minuterna på 200 watt. Sedan blev det alltså fyra fyror på 372, 377, 376 och 378 Garmin-watt. Snitt på 375.75 watt alltså.

Efter att ha kört med Garmin Vector-pedalerna några gånger nu så kan jag konstatera att diffen från Monark är ca: 4-6% procent. Oftast mellan 4-5%.
All Garmin-data kan ni hitta här:

Vinnaren från lucka 4, Winforce är: Rikard Prüzelius
Vinnarinnan från lucka 5, Craft är: Jessica A Otterstål

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar