Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-12-21

Styrkefyror

Jag ser fram emot att det ska bli 2014 nu snart. Då jäklar ska jag ta i, höja mig, bli starkare och snabbare. Min plan i korta drag. Idag körde jag styrkefyror och det gick väl ingen nöd på mig direkt. Ett snitt på 366 Monark-watt innebar ett nytt rekord till handlingarna. Jag skulle dock vilja rekommendera mig själv att köra nästa pass på 360 watt. Men det är ju det här med att nöja sig som är så himla svårt för mig. Att jag ska sitta och nöja mig med att köra på 360 watt, när jag kanske kan klara 370 eller 375?

Noterat från idag:
- Jag har nu tränat 378 timmar under 2013 och fixar alltså målet med 365 timmar med råge.
- Totalt värde på priserna i årets adventskalendertävling: 35597:-, Snittvärdet på en lucka är alltså 1483:-.
- Inkorgen har under ledighetens första dag gått från 84 obesvarade mail till tom inkorg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar