Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-12-28

Grönt är skönt

Snön som kom igår = borta idag

Frun jobbar natt i helgen så jag sitter i soffan nu och funderar på aktivitet för barnen som kan ske utanför hemmet, så Ronya får sova lite i lugn och ro. Samtidigt så hoppas jag på egen aktivitet när Ronya har vaknat. Har lite ont i knäna idag, men bara på den nivån att jag är säker på att det försvinner om jag bara cyklar lite. Det blev lite tunga växlar igår och i kombination med blötsnön på benen så blev det väl lite utmattande för knäna.

Idag cyklar jag ensam, men imorgon ska jag få fint sällskap. Har ordnat med barnvakt så jag kan träna med elitlaget. Falu CK's nyförvärv Jimmy Bodin är i stan och vi ska alla träna ihop. Grabbarna är ute just nu också, men jag får nöja mig med morgondagen. Ska planera ihop en riktigt elak runda som garanterat kommer att ge trötta ben. I vanlig ordning så hoppas jag bara att det inte är mina ben som tröttnar först...
Rätt skönt ändå med 4-5 plusgrader när man väggar imorgon, det är ju så fruktansvärt att vägga i minusgrader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar