Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-12-15

2x20, innebandy och vinnare

Inledde gårdagens pass med ett Åstrand cykeltest på 250 watt. 149 i snittpuls under dom fyra sista minuterna. När jag var uppvärmd så stänkte jag av två tjugor på 291 och 294 Monark-watt. Känslan i benen var bra, även om pulsen blev hög. Sådant som händer när man vilar för mycket. Effekten luktar dock gott så jag har börjat få upp hoppet om framtiden igen.

Idag har jag varit på barnens innebandy halva dagen, så tyvärr blev det ingen härlig distans i det vackra vintervädret (+2 och regn). Istället ska jag få njuta av ännu ett pass på testcykeln.

Jag har några vinnare att presentera, så jag fyller på listan:
Lucka 1: Magnus Emanuel
Lucka 2: Jonas Axforsen
Lucka 3: Elna Dahlstrand
Lucka 4: Rikard Prüzelius
Lucka 5: Jessica A Otterstål
Lucka 6: Johan Tähtinen
Lucka 7: Mikael Björnström
Lucka 8: Christer Höglin
Lucka 9: Fredrik Berglund
Lucka 10: Dan Sundberg
Lucka 11: Henrik Plyhm
Lucka 12: Niklas Johansson, Niklas Hellsing, Håkan Danielsson, Anna Danielsson och Fredrik Jansson
Lucka 13: Tomas Kristoffersson
Lucka 14: Anna Nyhlén

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar