Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-12-23

Lucka 23: LEDsmi

Näst sista luckan nu, vi kikar vad som finns bakom lucka 23:
"Vi är 2 st Idrottsintresserade killar i Ulricehamn som gillar att använda dygnets alla 24 timmar. Bara för att det är mörkt ute ska det inte ses som ett hinder att träna.
I huvudsak säljer vi pannlampor, men även tillbehör till cykel & längdskidåkning."
Idag tävlar ni om en vätskeryggsäck från LEDsmi, värd 795:-

Dagens frågor följer nedan, du skickar in ditt svar till henrikoijer@gmail.com och glöm inte att ange din hemadress:
Hur många lumen har den starkaste lampan hos LEDsmi?
Hur lång batteritid har värmesulorna hos LEDsmi?
Vad heter killarna som driver LEDsmi?

Bästa stället för att leta efter svaren är hos LEDsmi.

"Regler och villkor för denna tävling:
Glöm inte att ange din adress när du svarat, så att vi kan skicka din vinst.
Varje dag från första december till och med den 24:e december kommer en tävling där vinnare utses och offentliggörs dagen efter. Om jag har fått förhinder så förbehåller jag mig rätten att skjuta fram offentliggörandet.
Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag/tävlingsdag och svaren skickas till henrikoijer@gmail.com
Tävlingen är öppen till 23:59 under tävlingsdagen, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas.
Vinnaren betalar eventuell vinstskatt.
Din e-postadress kommer att sparas av mig och kan sedan användas av mig för utskick gällande projekt jag gör eller information angående bloggen. Din e-postadress kommer inte lämnas vidare till någon annan."