Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-12-02

Lucka 2: Flaskställ från TCM Cykel

Idag tävlar ni om ett flaskställ värt 499:- som levereras från TCM Cykel. Så här skriver TCM Cykel om sig själva:
"Letar du efter din nya racer? Eller kanske mountainbike, hybrid eller en ny cykel till din dotter? Då är du varmt välkommen till tcmcykel.se - vi har mycket sannorlikt precis det du söker! På något sätt har du hittat till vår lilla plats i cyberrymden. Kanske har du hittat hit via någon av våra annonser eller genom någon cykelintresserad medmänniska, hursomhelst är vi väldigt glada att du är här! Här på tcmcykel.se presenterar vi ett urval ur vårt produktsortiment. Förutom att du kan beställa cyklar och tillbehör online i vår webbshop, är du självklart alltid varmt välkommen till vår cykelaffär i Tyresö utanför Stockholm."
Dagens frågor följer nedan, du skickar in ditt svar till henrikoijer@gmail.com och glöm inte att ange din hemadress:

1. Hur många cykelmärken hittar du hos TCM Cykel?
2. På vilken ort hittar du deras fysiska butik?
3. Ungefär hur många REA-cyklar har TCM i lager?

Bästa stället för att leta efter svaren är hos TCM Cykel.

Regler och villkor för denna tävling:
Glöm inte att ange din adress när du svarat, så att vi kan skicka din vinst.
Varje dag från första december till och med den 24:e december kommer en tävling där vinnare utses och offentliggörs dagen efter. Om jag har fått förhinder så förbehåller jag mig rätten att skjuta fram offentliggörandet.
Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag/tävlingsdag och svaren skickas till henrikoijer@gmail.com
Tävlingen är öppen till 23:59 under tävlingsdagen, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas.
Vinnaren betalar eventuell vinstskatt.
Din e-postadress kommer att sparas av mig och kan sedan användas av mig för utskick gällande projekt jag gör eller information angående bloggen. Din e-postadress kommer inte lämnas vidare till någon annan.