Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-02-04

Live stream GVA Trofee Lille 2012, stark och Velodromtävling idag!

Idag blir det snöcross i Lille, kallt ska det vara också med flera minusgrader så det blir en lite annorlunda tävling mot vad cyklisterna har haft hittills denna säsong. Snöcross brukar kunna vara ganska spektakulärt att se på. Runt halv tre börjar sändningarna och klockan tre startar tävlingen:
GVA Trofee Lille live (officiell)
GVA Trofee Lille live

Har gått tillbaka lite i bloggen och försökt hitta mina 4x4-pass för att se när jag körde 350 watt senast och hittade bara ett pass, i mitten på april förra året! Så det kändes bra, skönt att vinterdistansandet ger resultat. Denna helg blir det dock inget distanspass, men jag ska försöka få lite testcykeltid istället.

Klockan 19:00 i kväll börjar den internationella Baltic Cup-tävlingen på Velodromen. Det är ju faktiskt jättekul att titta på, skön stämning mellan loppen och HELT GRATIS. Så, åk dit, titta och njut. Tävlingen är klar kring 22-tiden och startar igen imorgon klockan 10.00. Jag försöker kanske smita dit när barnen somnat i kväll, imorgon har Filip kalas på eftermiddagen men vi kan hinna dit någon timme på förmiddagen. Frågan är då bara när jag ska hinna testcykla?

1 kommentar:

  1. Hur kommer det sig att du inte cyklar på Velodromen?
    Är inte det lite slöseri när du faktiskt har möjlighet? ;-)

    SvaraRadera