Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-02-02

Fyra gånger fyra


För att ge er lite omväxling så fotade jag testcyklarna från andra hållet idag

Underhållningen stod U23-loppet från CXVM för

Kom till lokalen med målet att köra någonstans mellan 330 och 350 watt. Har nog klarat 4x4 på 333 watt denna vintersäsong om jag minns rätt. Vill också minnas att jag kört något sådant här pass med högre watt än så, får forska lite kring detta imorgon. Trodde inte att jag skulle kunna fixa 350 w men ställde in motståndet på 3.5 kp för att sedan se var kadensen landade.
Nu är jag en riktig nöjding eftersom jag faktiskt fixade 4x4 på 350 watt. Snittpulsen i intervallerna blev 181 (92.3%), 178 (90.8%), 177 (90.3%) och 177. Känns riktigt bra faktiskt.
Rysskylan och barnkalas i helgen grusar mina distansrutiner, istället kanske det blir ytterligare Monark-festande!

Imorgon fredag drar jag igång en ny tävling här på bloggen och ni kommer tävla om ett pris värt 1000:-! Så vi ses väl imorgon?

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera