Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-02-27

Igår och idag

Igår så vaknade jag först vid sju men lyckades somna om, vaknade sedan igen vid åtta men tvingade mig själv att somna om ytterligare en gång och gick sedan upp vid nio. Vi städade lite hemma och åkte sedan till lokalen för att städa upp där. Åt sedan pizza/kebab eftersom kinarestaurangen vi tänkt äta på inte öppnade förren klockan 13 och vi ville äta mat klockan tolv. 
Efter lunchen åkte vi hem och firade min födelsedag med familjen och våra barn kom hem igen efter att ha spenderat ett dygn hos min mor och Lasse. Jag och Filip var sedan ut på cykeläventyr med springcykeln, lite för halt för den vanliga cykeln ännu men springcykeln funkar på isen eftersom han har fötterna mot marken.

Tog denna bild igår utanför festlokalen. Ingen av oss som var på festen är dock skyldiga till att ha lagt denna pizza.

Igår kväll fick jag en envis hosta som blev bättre efter lite hostmedicin. Sov sedan ca: sex timmar i natt och är bättre idag. Träningsvärk i magen, lite i axlarna och lite trött. Som det ska vara. Beach 2012 fick ju en kanonstart med lunchbuffé, fredagsmys, överraskningsfest och även kalasfika på söndagen. Har ändå bara gått upp ett hekto sedan i fredags då jag i morse vägde 71.8 kg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar