Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-11-22

Hur ligger läget?

Jag har uppdaterat länksidan med några fräscha sidor, in i listan och leta. Säg gärna till om någon länk inte fungerar, någon bör plockas bort eller läggas till.

Fint av damerna att skida så bråttomt idag. Stort grattis till er! Herrarna var inte så kassa heller. Men där missade jag slutet då jag var ute i blötan med barnen. Eftersom jag inte tränar så mycket fysiskt, så har jag idag passat på att träna lite genom att titta på skidåkning. Jag lär mig genom att iakta nämligen.

Jag har haft fyra vilodagar i följd. Min plan var att hålla mig till max två, kanske tre i nödfall. Men fyra, det är minst en för mycket. Men ni vet hur det är; först mycket i skolan, sen det där dopet, idag har det inte passat in alls och nu på kvällen är jag för trött. Fortsätter det så här så är jag snart lika otränad som Tom. Någonstans måste jag ju dra gränsen, så imorgon SKA jag ut och träna, så är det.

Hur var det på Svenska Cykeldagarna? Vart hittar jag alla bilder?

För er som missade dagens Superprestige från Hamme-Zogge:

2 kommentarer:

  1. Lägg gärna till mig i listan; gunnargroenlund.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Video från mässan hittas genom min sida:
    http://mobilcrosscar.blogspot.com/2009/11/kompisar-kompisar-kompisar.html
    Klick, klick... hehe

    SvaraRadera