Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-11-13

Titel


Minns ni när jag var halvsnabb? Det här är en av mina absoluta favoritbilder från karriären. Johan Sundström är fotografen.

Ronya hatar när jag skryter och har mig i bloggen. Det gäller nog främst cykel och bloggrelaterade saker i och för sig. Hon har inte sagt något om studieskrytandet, än. Men jag känner mig nöjd nu när jag gör något som jag verkligen vill och går in för det. Och det inte handlar om cykel. Det är ju ingen högskola jag går på, utan jag läser en yrkesinriktad utbildning till webbprogrammerare, kommer väl bara kunna grunden när jag är klar. Tror jag. Men något att bygga vidare på, och med min egna drivkraft vet jag att jag kommer utveckla mig vidare också efter avslutad utbildning. Ni vet ju att jag hade en dålig skolvecka förra veckan, bara G när jag kunde fått VG. Idag var det desto trevligare att kolla skolmejlen:
"Jag har nu tittat på din inlämningsuppgift och det ser väldigt bra ut.
MVG för den.

Trevlig helg! "
Inte en endaste liten synpunkt hade han på den rackarn alltså. Och trevlig helg önskas, nu är jag med i matchen igen. Jag ska försöka plugga lite i helgen också, men vi får se hur det går. Vore skönt att ha det mesta gjort i god tid så jag hinner med några träningstimmar nästa vecka. Nästa vecka är nämligen som gjord för träning.

Mycket intressanta och välformulerade svar angående min hungerskänslaisambandmedolikaträningsformersfråga. Jag kan lova er att det inte är någon liten skillnad heller mellan cykel och löpning. Om jag, på en jättelätt frukost, springer en timme varav en halvtimme väldigt intensivt så behöver jag inte vara speciellt hungrig alls när jag kommer hem. Men tränar jag cykel är jag nästan alltid väldigt sugen på att frossa kolhydrater när jag kommer hem. Även om passet bara varit en timmes halvfjolligt trampande med en frukostbuffé i magen. Kroppen är en mycket komplex och intressant skapelse.

Nu har jag avslutat dagens frukost och nästan dagens första inlägg i bloggen. Snart skall barnen hämtas från dagis igen, och jag skall förbereda lite inför ett telefonmöte rörande ett intressant projekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar