Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-11-16

Vad har ni gjort idag?


Av alla de bilder jag tog i helgen så är den här en av mina absoluta favoriter. Föreställer Mattias Nilssons rygg, längre ner i backen skymtar Calle Friberg.

Jag har gjort det vanliga, ni vet. Först var jag ju på Vibes For Life för lite behandling. Idag var båda barnen för första gången på dagis i fem timmar, istället för tre. Så då hade jag plötsligt lite mer tid (till att plugga..), så jag tittade in på Cykel och Fjäll en sväng. Inte ofta jag är där nu för tiden, så när jag får lite dötid så är det alltid trevligt att titta in där för att ljuga lite och klämma på cyklarnas bromshandtag.
Jag har också tvättat, handlat, hängt tvätt, hämtat barn från dagis och uppdaterat poängtabellen i CX-Cupen.
Nu är det dags att göra mat åt barnen.

2 kommentarer:

  1. Läste det om dagis innan, skönt med lite extra tid kan jag tänka mig. Jag har jobbat, letat lite cykeldelar inkl sköna handtag till min vintercykel och nu precis fikat med ett par kompisar jag inte träffat på ett par år. Fin dag

    SvaraRadera
  2. men du glömde alltså plugget. illa nu vet du ju hur det går...

    SvaraRadera