Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-11-21

Bilder från idag

Helt oredigerade, bara förminskade. Jag är trött nu. Riktigt trött. Då är det bra att ha några bilder att visa upp så man slipper skriva. Jag har varit lite dålig på att använda kameran till annat än cykeltävlingar, ska försöka få med den lite oftare nu igen.


Sol idag för första gången på länge. En cykeltur hade inte varit fel. Men att gå på dop är fest. Solen gav nog energi åt många kan jag tro.


Försökte ta en bild på far och son Öijer. Men Öijer den yngre hade lite svårigheter med att sitta still.


Min söta lilla prinsessdotter.


Idag var det Malin och Daniels son, Anton, som döptes.


När vi kom ut från kyrkan så var himlen rätt läcker.


På efterfesten härjades det friskt.

För er som, precis som jag, missade GP van Hasselt så finns ett sammandrag från tävlingen här:
http://www.sport.be/nl/wielrennen/video/player/index.html?video_id=2933
Kavlade Nys däcket? Tyckte nästan det såg ut som det.

1 kommentar: