Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-06-28

Kvällspasset

Två silver för Fredric Ericsson. Och jag som trodde på två guld.
Två silver är dock ruskigt bra på ett landsvägs-SM. Men jag är jättesäker på att han gärna bytt ut dom mot ett guld. Eller vad tror ni?

Det känns som om Ränneslättsturen hade varit en bra tävling för mig. Men att vara sjuk är ju tyvärr sådant som händer. Inget att göra åt. Jag har försökt köpa segern i Mörksuggejakten istället. Min värsta motståndare i det loppet är branten i startbacken, direkt efter den tvära vänstersvängen. År efter år efter år får jag släppa täten just där. Visserligen har jag kunnat återansluta ett par år. Men ändå. Släpper man en gång så är man ju inte med i matchen.

Falukuriren om Marcus Ljungqvists seger:
DT.se
Falukuriren om Jennie Stenerhags seger:
DT.se

Cykel är en föresten en väldigt farlig sport:
Aftonbladet.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar