Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-06-29

Känner ni hur det skakar?

Aftonbladet.se - Sprickan som skakar landslaget
Aftonbladet.se - Kaptenen: Jag hoppas att de löser det
Den sista artikeln är ju fin på sätt och vis. Dels genom att vara enbart skriven med versaler. Och för att förbundskaptenen förväntar sig att tjejerna skall lösa detta själva. Skulle inte tro det va.

Här hemma har vi varit ute på gården ett tag. Ronya kom ut en snabbis och drog vidare. Jag och barnen har nu hunnit vara inne en stund. Båda fick duscha av sig sanden. Sedan lade jag Ebbah för vila samtidigt som jag duschade Filip och gjorde mat åt honom.

Flera av mina läsare har bett mig göra intervjuer med andra cyklister och publicera dom här på bloggen. Är det något som flera vill se? Och vilka cykelpersoner skulle det vara? Kan ju tänka mig att intervjua andra än aktiva cyklister också om intresse finns. Det finns ju många runt om som kan ha intressanta saker att berätta. Så, vill ni läsa sådant på min blogg? Och vilka vill ni läsa om?

2 kommentarer:

  1. Du skulle kunna intervjuva cyklister som slutat pga brist på motivation etc.

    SvaraRadera