Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-07-12

Vlog- och Le Peloton-morgon



Hej och god morgon!

Testar lite nytt format på vloggen, ibland är det lite som med träning. Det är bättre att det blir lite och enkelt, än att det inte blir något alls. Video-kvalitén var ju faktiskt helt okej med tanke på att det är filmat med mobiltelefon också. Vrid upp till 1080p och njut av motljuset.

Körde Le Peloton idag, två av fartsträckorna och sedan en bonusintervall på väg från Borlänge mot Ornäs. Tre av dom där häftiga elitcyklisterna som jag såg upp till som ung när jag började hoja var med på dagens pass. Stefan Carlsson, Erik Birgerson och Patrik Stark. Ja, och en massa andra starka cyklister givetvis.

Jag körde MTB och fick det jättejobbigt. Det går bra att bara åka med men tar jag en förning så kommer jag först och främst knappt förbi den som nyss tagit en förning och sedan kommer jag knappt in på rulle igen efteråt för att jag har så mycket mjölksyra. Det är väl bra för mig, men ändå jobbigt.
All min träning finns som vanligt på Garmin Connect, in och följ mig där om ni vill hålla koll på exakt vad och hur jag tränar:

Le Peloton-gänget. Tack för uppvaknandet idag, alltid lika kul att få bli trött och stum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar