Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-07-01

Dags för Ränneslättsturen!

Hej och god morgon, cykelvänner!

Idag är det dags för fjärde deltävlingen i Långloppscupen, nämligen Ränneslättsturen. Jag var femma här 2008, men hade sedan ett uppehåll från Ränneslättsturen till 2016. Då punkterade jag tidigt och i fjol gick det dåligt. Dags för nya stordåd idag!

Linda och jag kom ut en sväng och gled igenom teknikslingan med olika spårval igår kväll. Jag gasade sedan på en smula i några minuter också för att väcka kroppen. Återstår att se hur vaken den är idag.

Inte ett moln på himlen idag, så det blir hur som helst en fin dag i skogen.

Vi hörs lite senare, nu ska jag gå för att äta mig tjock på frukostbuffén!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar