Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-07-05

Nu vänder det


Hej och god morgon cykelvänner!

Det har varit en ganska tung period för kroppen. Det har väl smittat av sig på cyklingen och i förrgår hade jag en riktig rövdag iklädd cykelbyxor. Borde inte ens ha bytt om, men sådana dagar ska man också ha.

Men nu ska det hela vändas och igår hade jag ett bra pass igen. Linda och jag körde Zwift på kvällen och även om jag inte körde igenom hela mitt lopp så snittade jag 353 Garmin-watt i 20 minuter. Tidigare i år körde jag ju tidernas rekord på Kompiskampen, då hade jag 367 watt i 20 minuter och gick in för att ta ett rekord. Igår körde jag "bara" ett race så det kanske fanns några watt till om jag hade gått in för rekord. Så stark är jag, även om jag inte riktigt fått ut det i skogarna än denna säsong.

Några bilder från årets sämsta jäkla skitpass då jag bara ville lämna cykeln i skogen och aldrig cykla mer.

Igår barnen, Linda och jag ute i skogen och plockade blåbär. En del protester inför det hela, men väl i skogen så hade vi alla det trevligt och efteråt så blev det blåbärspaj!

Nu ska vi se om jag kan hålla igång det här med bloggandet också. Har lite rörligt material från Ränneslättsturen som ska ut på YouTube också. Så ni har mer att se fram emot!

Hörs sen, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar