Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-07-20

Tömningspass på Wattbiken


Hej och god morgon!

Körde tömningspass igår. Planen var egentligen att först köra ute och sedan avsluta med ett Zwift-race inne. Men det blev lite sent så det fick bli två Zwift-race istället. Körde först ett längre race, lyckades efter ungefär en kvart svettas på mobilen så den fick fnatt, appen till Wattbiken fick spunk och plötsligt stannade Zwift-gubben. Lite som igår alltså. Ridå där och då men jag väntade in bakomvarande klunga och fortsatte med dom. Lite lägre intensitet men jag fick ändå 57 minuters racing med lite attackcykling.
Vilade benen några minuter, fick sällskap av j.lundberg en stund och sedan körde jag ett kortare race. Skönt liksom att sota ur ansträngda ben med högoktanig tävling. Det blev lite mer passivt än vad jag hoppats på men en attack med 1.5 km kvar och 357 i normaliserad effekt under tio minuter gav ändå trötta ben.

Idag tänkte jag vila mig i form och göra min sista arbetsdag innan semestern. Nu kör vi fredag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar