Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-07-19

Avstängd från Zwift-spelandet!

Hej och god morgon på dig!

Ny dag, nya möjligheter. Näst sista dagen på jobbet innan tre veckors semester väntar, ser fram emot ledigheten nu. Välbehövlig paus och vila väntar. Men först är det två intensiva dagar på jobbet.

Idag ska jag också cykla en hel del. Tänker mig distans med ett avslut på Wattbiken och lämpligt Zwift-race. Tömningspass inför Engelbrektsturen helt enkelt. Sedan väntar "vila" imorgon och väckningspass på lördag innan det är dags för race på söndag.

Igår körde jag också Zwift-race. Eller jag började i alla fall. Sedan när Linda kom för att kika hur det gick för mig så råkade hon lägga armen på min mobiltelefon. Det hade väl inte gjort något egentligen om det inte var för att Wattbiken var kopplad till deras app i telefonen som nu stängdes ner. Så helt plötsligt mitt i racet så tappade jag allt motstånd och watten sjönk ner till noll. Där stod jag i Watopia och såg resten av gänget kötta vidare...

Nåväl. Jag fick nästan 20 minuters hårdkörning och hon gjorde det givetvis inte med flit. Det blev bara så snopet där och då när det tog slut. Teknikens under.
19 minuter på 327 Wattbike-watt är också träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar