Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-07-17

Fått stryk


Hej och god morgon!

Så har då den tiden kommit. Den tiden då jag inte bara får stryk på cykeltävlingarna av duktigare cyklister, utan nu får jag även stryk av min son på innebandy. I 10 års tid så har jag vunnit över honom på innebandy, men så för ett antal dagar sedan kom hans första vinst. Det var efter att jag hade kört distans i fyra timmar, så jag kunde skylla lite på det. Men nu har han faktiskt vunnit tre av dom fyra senaste matcherna, även när jag inte tränat alls innan. Så det är väl bara att inse, jag får börja träna innebandy! Nä, skämt åsido. Grabben är plötsligt bättre än vad jag är. Jag visste väl att den här dagen skulle komma, jag trodde bara att jag skulle hålla undan något år till. Kul att se hans utveckling!

Idag drar hans hockeysäsong igång med en turnering på Lugnet hela dagen, han har varit riktigt pepp på den och det hade varit kul att vara där för att kolla också. Det blir fler hockeymatcher...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar