Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-07-06

Leka cykel

Hej och god morgon cykelvänner!

Igår kväll så var Linda och jag ute och lekte cykel. Vi hade tänkt köra banan för Lugnet XCO men vi övergav dom planerna ganska snart. Istället tog vi sikte på den lite lugnare Emmas stig. Linda förklarade ungefär vart den låg och jag fick försöka navigera oss dit. genom Lugnets berg och skogar. Tillsammans lyckades vi! Sedan testade vi lite nytt också som kanske inte var helt lättcyklat hela vägen.
Mycket folk ute i skogarna kring Lugnet, riktigt kul att se! 

När vi kom tillbaka till Lugnet så körde vi Gamla Mormor ner till stadion igen. Strax efter mig körde en ung kille i typ fotbollsshorts och Intersport-cykel med stöd utför. Jag maxade ju inte eller så men rullade på rätt bra ändå och han tog minsann in på mig. När vi kom ner sa han bra kört och jag hälsade detsamma. Kul att se lite talang!







Nej, jag åkte inte ner där.

Idag så ska Linda simma i Vansbro, Del två av hennes satsning på klassikern. Det är helt klart grej of the day. Jag tänkte därför sluta lite tidigare idag för att ta mig dit och heja på.
Senare i kväll så tänkte jag försöka hetsa mig ett varv runt Stångtjärns blåa. Det var inte igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar