Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-07-21

Som en urvriden gammal trasa

Morsning korsning cykelvänner!

Ligger i soffan och bloggar nu, helt slut i ungefär hela kroppen. De tre yngsta barnen är ute, den äldsta är hos en kompis där hon ska sova över i natt och Ronya är på jobbet.

Jag cyklade ju Le Peloton i morse och sedan till jobbet. Cyklade också hem från jobbet i eftermiddag och tog mig en liten extrasväng. När vi var till Silvbergs gruva så tyckte jag den vägen var så fin att jag tänkte att jag borde dit och cykla den. Planerade in en rutt i Garmin Connect och skickade sedan den från telefonen till cykeldatorn och kunde sticka iväg.

Passade på att köra tre kortare intervaller också, så det blev över 47 minuter intervalltid och över 4 timmars cykling idag. Hade käkat rätt lite idag också så jag är verkligen sopslut nu. Har dock pressat i mig allt jag kommit över sedan jag kom hem så det ska väl kunna bli människa av mig igen skulle jag tro.

Tidigare i veckan så kom jag på en bra selfievinkel för att ta bloggbilder, så cirka alla mina bilder kommer se ut på ett ungefär så här från och med nu:

Bra tömningspass idag, nu blir det vilodag imorgon, väckningspass på lördag och Engelbrektsturen på söndag.

Data:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar