Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-07-18

Semstern är slut och det är jag med


Hej cykelvänner!

Semestern är slut och jag har precis kommit till jobbet igen, sådär lagom skoj. Har dock känt mig rätt slut som artist i några veckor, så jag hoppas att den här förändringen med att gå från semester till att arbeta igen på något mirakulöst vis ska ge mig lite energi tillbaka. Jag har ju orkat cykla och vara med barnen, men har liksom egentligen inte haft någon mental energi till att göra någonting utöver det som jag verkligen måste göra. Helst har jag bara velat ligga i soffan och vila hela dagarna. Igår hade jag dock den bästa energidagen på ett par veckor och det blev en riktigt produktiv dag, hoppas att det kanske var vändningen på en längre tids mental trötthet.

Apropå trötthet så lyckades jag snitta sju timmar och 32 minuter nattsömn förra veckan. Det var inte illa pinkat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar