Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-07-23

Segt väckningspass

En trött cyklist på Riksskidstadion.

Hej, kära cykelvänner!

Körde ett sådant där väckningspass nu i kväll och det gick väl sådär. Det är lite därför också som jag kör väckningspassen, för att slippa den där trötta och sega känslan på tävlingen. Vilade ju igår och dagen efter en vilodag kan det kännas lite segt. Var dock väldigt tröttseg idag så jag körde inte på så hårt som jag kanske brukar, utan tog det lite lugnare och kortare. Det är ju väldigt varmt också, så det kanske är bäst att chilla en smula.

Det blev en sväng uppe vid Lugnet, körde lite på halvfart ett par gånger och rullade utför Gamla Mormor. Tog sedan den där trötta bilden och rullade hem via lite stigar på Jungfruberget. Nu ska jag väl raka benen, ansiktet och se till att få i mig något att äta innan det är läggdags.

Ah, just ja. Lär väl packa ihop mina pinaler inför morgondagen också. Bäst att sätta fart!

1 kommentar:

  1. Imorgon till onsdag kommer jag snurra runt på Lugnet, semester i Dalarna. Vilka rundor rekommenderar du runt Falun? Inte allt för tekniska.

    SvaraRadera