Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-07-08

10½ timme

BOOM!

I natt blev det tio och en halv timmes sömn rätt in på sömnkontot. Sitter nu och äter frukost med Frida. Vi har visserligen varit vakna ett tag redan då Frida vaknade strax efter halv tio.

Efter frukosten så ska jag snygga till köket lite innan det är dags att bege sig ut på äventyr för att hämta hem ena bilen från service. Frida älskar att åka buss, så det blir nog en trevlig upplevelse. På väg hem så ska jag införskaffa fler kolsyrepatroner då jag ju gjorde mig av med två under Ränneslättsturen.

Idag har jag vilodag och en av fördelarna med att ha tränat så tidigt igår är ju att det blir många timmars återhämtning nu. Igår kväll kändes det som om jag vilat igår, trots att jag hade tränat stenhårt tidigt på morgonen. Imorgon ska jag köra ett väckningspass och jag har förhoppningar om att kunna göra det på morgonen.

Idag ska jag också uppdatera bloggen på Långloppscupens sida. En typiskt slö semesterdag med andra ord. Kan vara skönt det med, vi hörs lite senare idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar