Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-07-13

Lite ditt och datt

God morgon cykelvänner!

Idag jobbar vi onsdag och min plan är väl att få till ett sådant där träningspass igen, har ju vilat sedan Mörksuggejakten så det börjar bli dags att röra sig igen. Kanske lite backintervaller i en av Faluns tuffa backar?

Mark Cavendish skämde ut sig på touren igår när han hade det lite svettigt...


Jag såg att Mörksuggejakten hade laddat upp ca: 60 bilder på sin Facebook-sida, jag var inte med på någon men det kanske du är?

Har fått lite frågor hur det går med coachningen. Jag kan ju inte svara på hur det går för cyklisterna, det kan ju bara dom själva svara på. Men, jag kan väl konstatera att det rullar på. Det är ju en motionär (Patric Kalnins) som nu fokuserar på Cykelvasan och så hjälper jag två tävlingscyklister. Den ena tävlingscyklisten är jag nu bollplank åt och ska komma med feedback och stöttning till. Den andra tävlingscyklisten hjälper jag i större utsträckning.
Jag tycker fortsatt att det är kul att stötta andra och nu har jag ju fått testa på det några månader och lärt mig en hel del om hur jag vill ha det och hur jag skulle vilja jobba med detta fortsättningsvis. Det är ju ett givande och tagande mellan två parter i ett samarbete där varje samarbete blir unikt.

Idag ska Ronya och jag få några barnfria timmar då min mor och hennes sambo ska ta hand om våra barn. Det känns välbehövligt!

Vi hörs kanske senare idag. Ambitionen brukar vara två inlägg om dagen men brukar ju oftast bara bli ett. Livet, ni vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar