Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-07-31

Dags för långtur

Hej och godmorgon cykelvänner!

Uppe med tuppen idag, för jag tänkte samla några timmar till träningskontot utan att tjejerna behöver vara utan mig allt för länge. De vaknar nog om 3-4 timmar nämligen, så även om jag cyklar länge så behöver de inte sakna mig allt för mycket innan jag kommer hem...

Tänkte köra min crossdistansrunda:


Det passar ju bra inför Cykelvasan att köra på med lite snabba grusvägar och liknande. Ser ju nu att det faktiskt var nästan precis ett år sedan jag körde den senast. Det passade tydligen bra inför Cykelvasan även då... Då hade jag också sällskap under delar av turen i form av Christian, Daniel, Hendrik och Jens. Idag kör jag ensam.
Daniel och Hendrik körde Faludistans förra året.

Igår regnade det, men idag ska det inte komma en droppe regn på hela dagen. Nu hoppas jag bara att det stämmer också.

Såg att Matthias Wengelin medverkat i en MTB-skola på SVT. Jag tyckte att han gjorde det där riktigt bra. Den vänder sig till nybörjare som kanske ska köra Cykelvasan, men det är sevärt för alla.

Nu ska jag dra, vi hörs, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar