Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-07-12

God morgon cykelvänner

Bilden är från Mörksuggejakten och jag ser en smula ansträngd ut. Fotograf är Mårten Dalfors och han har samlat 215 bilder, som man kan köpa av honom, i ett Facebook-album, spana in det här: https://www.facebook.com/dalforscom/photos/?tab=album&album_id=1767412736867038

Idag vaknade vi så tidigt som halv nio här hemma. Lite skönt ändå med en tidigare morgon för barnen, då kanske dom kommer i säng lite tidigare på kvällen också. Det brukar nämligen kunna vara skönt att få varva ner lite på kvällen efter en heldag med barnen och det blir svårt om barnen lägger sig samtidigt som mig...

Det ska är och ska vara fint väder nu på förmiddagen och dagen. Mot eftermiddagen ska det bli regn. Eftersom Ronya har jobbat natt så sover hon till eftermiddagen så om jag ska träna så blir det nog en blöt tillställning... Vet dock inte vad jag ska träna, har ni några förslag?

Igår hann jag städa lite i cykelrummet, även om det inte är helt färdigt. Tog också mig lite tid och skickade en hel del mejl. Både till två av dom tre som jag coachar och så till några tillverkare av produkter som jag använder. Annars händer det väl inte så mycket spännande i det Henrik Öijerska livet just nu. Det är liksom vardag, fast semester. Idag har vi highlights som dusch av bebis, handling och hushållssysslor att se fram emot.

Livet rullar på.

2 kommentarer:

  1. Riktigt "fighting face"!! :-D

    SvaraRadera
  2. Jag och Louise ska köra lite backintervaller på MTB, haka på?

    SvaraRadera