Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-07-27

God cykelmorgon!



God förmiddag(svila)!

Efter några dagar med intressant innehåll i bloggen så är jag tillbaka med det här. Vardagen. Ändå fint väder ute och skönt att cykla, så jag ska inte klaga.

Körde en intervall på 4:18 och en på 30 sekunder på väg till jobbet. Bägge längs med STRAVA-segment. Jag var 10 sekunder från mitt personbästa på den långa intervallen och den där långspurten hade jag inte maxat innan. Hade ändå en lätt motvind så det finns lite tid att hämta hem med vinden i ryggen någon morgon. Snittpuls på 172 och snitteffekt på 410 watt i den längre intervallen och på långspurten fick jag ur mig 680 watt.

Kanske inte det roligaste inlägget av dom drygt 7500 som jag har skrivit, men nu vet ni att jag har cyklat i alla fall!

1 kommentar:

  1. Tycker du borde göra ett (flera?) tech-inlägg, vilka cyklar kör du på, övrigt typ effektmätare +annat.

    SvaraRadera