Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-10-21

Tjäna!

Svenska mästar'n Michael Olsson är nu klar för det danska contientallaget TREFOR-Blue Water. Läs mer om det här.

Onsdags-VM körs klockan 16:30 imorgon, sånt där håller ni koll på genom denna Facebook-grupp.

Damernas världscup från i söndags:


Herrarnas världscup från i söndags:


Så vill ni väl veta om min dag också!?!?
Östra Hamngatan 05:16

Sov väl nästan fyra timmar i natt... Ska få till mer sömn i natt. Lovar. Tog mig till jobbet och där höll jag mig sysselsatt i elva timmar. Det går ju lite av sig självt det där och jag behöver inte oroa mig för att bli sysslolös än på ett tag.

Efter jobbet så tog jag bussen upp till Lugnet för att möta familjen vid Filips innebandyträning.

Ebbah och jag övade lite passningar ovanför läktaren.

IBF Faluns A-lag lirade internmatch. Kul att se dom köra lite av ett väckningspass inför morgondagens match mot Sirius. 18:00 i Falu Kuriren Arena för er som är intresserade.

Väl hemma så har det käkats persisk mat, spelats memory, ätits glass, haft besök av cyklist samt läst godnattsaga. Nu ska jag förbereda inför morgondagen och därmed avsluta denna dag.

1 kommentar: