Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-10-27

Några bilder från igår

Här sitter jag och prokastinerar motvindspendlingen till jobbet. Det blåser rätt mycket för att vara Dalarna så det kommer att gå långsamt. Långsamt innebär förvisso mer träningstid vilket i och för sig är något som jag behöver. Jag tänkte väl nämligen veva igång den där vinterträningen vilken dag som helst nu. Jag har ju vilat i ett par perioder denna höst och testade väl att veva igång träningen igen förrförra veckan. Förra veckan blev det ju bara två träningsdagar, Onsdags-VM och Söndags-Onsdags-VM. Denna vecka tänkte jag öka dosen något, för att kanske dra igång något som kan liknas vid vinterträning från och med nästa vecka.

Nej, vet ni vad? Nu är det dags att cykla. Vi hörs!

Några bilder igår, tagna av Zakarias Johansen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar