Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-10-05

Ny dag, nya tag

Två foton från igår, signerade Cykelkatten

Nu är det dags att åka till Lida för att lida igen. CX-Cup #2 väntar och banan idag innehåller fler kurvor och ett par springbackar. Troligtvis en mer intensiv tillställning än igår. Springbackarna borde passa mig bra, återstår att se vad jag kan göra i kurvorna. Idag ska jag göra en riktigt bra start och gå med långt fram från början. Livet blir ju så mycket enklare då. Igår hade jag lika gärna kommit nia som femtonde, det är ganska små marginaler i sporten och jag vill gärna fortsätta att ha dom på min sida. Kroppen känns helt okej efter gårdagen och benen känns som nya. Nu kör vi!
Glöm inte att tävla på min Facebook-sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar