Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-10-20

Gårdagen runda

Jim, våra skuggor och Bergs busshållplats.

Jag postade ju aldrig gårdagens runda med alla siffror, som ni ju ÄLSKAR!!!
Sträcka: 128.95 km
Tid: 4:23:11
Medelpuls 152 slag/min
Maxpuls 174 slag/min
Snitthastighet 29.4 km/h
Maxhastighet 68.5 km/h
Medeleffekt 207 watt
Maxeffekt 683 watt
Balans vänster/höger ben 54-46%
Snittkadens 80 varv/min
Maxkadens 123 varv/min

Mer data och läckra grafer hittar ni här: http://connect.garmin.com/modern/activity/616865993

Dagarna rusar på, minst sagt. Natten till idag så sov jag någon minut mer än fyra timmar, jag jobbade i över elva timmar och sedan har jag varit hemma. Tvättat lite, fått maten serverad, bytt några glödlampor, fått höra godnattsaga av dottern och sedan datat mig lite.

Med tanke på att jag sov fyra timmar natten till idag och gör långa arbetsdagar så borde jag ju redan ha lagt mig för natten. Men, jag har faktiskt haft kvällsenergi dom senaste två tre dagarna och det tycker jag är riktigt skönt. Passar på att njuta lite av den känslan. Det var rätt länge sedan jag kände något överskott av energi nämligen. Jag är ju i grund och botten en nattmänniska, men funkar väl rätt bra även tidiga morgnar numer. Nåväl, jag ska inte trötta ut er om hur trött jag är eller har varit. Det har ni ju läst så mycket om förr. In och kolla watt-datan istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar