Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-10-03

Väckningspass


Öj!

Cyklade ju till det där jobbet idag. Gick bra, pigga ben och så vidare. Dumt att klaga. Tog en sovmorgon och fick på så vis ihop 5½ timmes nattsömn men började blöda näsblod efter att jag kommit fram till jobbet. Ett tecken på att allt inte står riktigt rätt till ändå. Tur då att det är HELG om bara några timmar, det ser jag fram emot. Gå på dejt, sova mer, tävla CX och så vidare. Det kommer bli skitskoj och är välbehövligt.
Packade ihop mina pinaler i morse, slängde in dom i bilen och hoppas nu bara att jag fick med mig allt. Med sovmorgon och packning så kom jag ju iväg rätt sent men det gör inte så mycket när man har så många plustimmar på både flex och kompkontot som jag har... Fick väl ihop ungefär en kvart med lite hårdkörning idag vilket känns rätt lagom för mig. Jag vet att Fredrik Ericsson gärna kör 40 minuter hårt dagen innan tävling, men han är ju mer vältränad än mig också.

Bilden nedan går att klicka upp så den blir större och vill ni se allt från träningen så finns den här: http://connect.garmin.com/modern/activity/604240657
Väl i Borlänge så stannade jag till vid en mack och inhandlade lite återhämtningsprodukter plus lite som ska användas för kolhydratuppladdning. Jag kommer ha en liten tävling på min Facebook-sida senare idag, in och gilla den så du inte missar den tävlingen eller annat som dyker upp där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar