Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-10-15

Uh oh!

Två bilder från igår morse. Världen och jag ser ungefär likadana ut även idag så dom får funka. Cyklade hem med den hemskt trevlige Jesper Hjortsberg igår, himla trevligt med sällskap hörrni! Det borde göras om. I morse så vaknade jag av mig själv. Men först efter att ha väckts av mobilen, stängt av mobillarmet och somnat om. Att jag överhuvudtaget vaknade igen efter en dryg halvtimme är ju ett smärre mirakel då jag i vanlig ordning är så sjuuukt trött. Men jag har väl ett sådant inre driv osv.

I eftermiddag/kväll är det Onsdags-VM. Jag har inte hört annat än att det ska vara klockan 17, bäst är ju som alltid att hålla koll i Facebook-gruppen för tider etc. Nu ska jag ta och STRAVA-cykla, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar