Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-04-18

Pangpang i Husby Centrum

Här serverades det naturliga ettor idag. Husby centrum ligger på en liten höjd så jag körde upp, ner på andra sidan, vände upp igen och så vidare. Upprepade detta till dess att jag hade köttat upp till toppen tio gånger. Tråkigt dålig punch i benen men även dåliga träningar är träningar och just nu behöver jag verkligen mina träningar. 565 watt i den första intervallen var ju fint, synd bara att det var nio kvar då...

Mjölksyrastinn 32-åring

Så här blev puls- och banprofilen idag

När jag skulle rulla ur benen en sväng så stannade jag för att skruva lite på cykeln och då kom plötsligt Bigmollo och anförde ett gäng forta gubbar som var ute på en 30-milarunda och jag fick hänga på dom sista minuterna till Barkarby.
Gubbarna var riktigt skitiga och härliga efter en lång dag i sadeln med en hel del regn och ett gäng punkteringar. Själv så fick jag ihop totalt nästan en timmes cyklande så jag var väl inte riktigt värd sportdrycken på Lilla Barkarby idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar