Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-04-18

10 spurter, en tjuga, en nästan femma och lite nedvarvning på det

Lite belöning efter ett träningspass är ju aldrig fel.

Som ni kanske kan se så har jag nu den nya designen på Garmin Connect.

I spurterna så maxade jag 1265 watt och bästa snittet över 5 sekunder blev 1127 watt. I tjugan höll jag 308 monarkwatt, eller 331 Garminwatt. Här hittar ni hela passet från igår: http://connect.garmin.com/modern/activity/481782543

Känslan är inget vidare och det ska bli riktigt skönt att få komma ut och cykla lite nu under påsken. För om det ska kännas dåligt så är det så mycket trevligare att ha en dålig känsla utomhus. På testcykeln är det ju rena döden att sitta och känna sig dålig, den liksom spottar mig i ansiktet. Min cykelplan för påsken är:
Intervaller idag
Fartpass imorgon
Distans söndag
Nu ska jag duscha några ungar och sedan är det dags att packa ihop allt och dra till Huvudstaden, vi kanske ses!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar