Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-04-28

Dalacupen imorgon är inställd

Häj!

Jag vill meddela er att tyvärr är morgondagens deltävling av Dalcupen inställd. Jag visste när jag skickade in ansökan att den här deltävlingen låg i farozonen eftersom länsstyrelsen behöver 4 månader på sig för att handlägga en ansökan. Jag chansade ändå att klämma in denna tävling runt Milsbovarvet ifall det skulle kunna gå. Ibland går det ju nämligen snabbare än 4 månader att få till ett tillstånd. Men så här är det och nu laddar vi istället för Ingarvet om två veckor! Till dess ska nämligen tillståndet hinna bli klart.
Bild från dalacuptävling på Milsbovarvet i juni 2013

Igår delade jag ju inte med mig så mycket av siffrorna från partempocyklingen med Jens men har ni stort intresse så kan ni hitta allt här:


Idag har jag vilodag så jag tränar ingenting och eftersom jag jobbat till åtta så har jag inte hunnit med så mycket mer än att natta barnen. Nu är barnen i säng och frugan på jobbet. På vilodagar så hinner man ju med en del som annars inte hinns med. Så jag tänkte göra lite sådant innan jag förhoppningsvis lägger mig i någorlunda vettig tid. Vi kan ju hoppas i alla fall.

Jag funderar på att ta klivet upp och arrangera en nationell tävling här i Falun nästa år och helst göra det riktigt bra också, finns det några som skulle vara intresserade av samma sak så får ni gärna höra av er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar