Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-04-04

Frisk premiärtur på racern

Det var lite friskt ute i morse men vinterkläderna värmde gott så jag behövde inte frysa speciellt mycket.

Mmmm... pappersbruk!

Uppställd utanför kontoret.

Hej och goddag!

Använder några av mina lunchminuter för att komponera ett blogginlägg. Vill, i vanlig ordning, ingenting viktigt utan berättar väl bara lite kort om att det var kallt på morgonens pendling och att jag körde elva spurter på min väg till jobbet. Vet inte om det bara är i mitt huvud, men det känns svårt att få till riktigt bra spurter med lobsterhandskar, vinterkläder och så många minusgrader. När jag cyklat hem får jag väl skylla på att jag var trött, hade ryggsäck och var sliten från morgonens pendling. Mina bästa 5 sekunder idag hade ändå 1117 watt och det är ju inte jättelångt från rekordet på 1144 watt.

Vad tror ni, fixar jag nytt 5-sekundersrekord i eftermiddag eller ej?

Så här cyklade jag idag:

1 kommentar: