Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-04-17

Cykelsällskap i Stockholm under påsken?

Black on black

Så är skärtorsdagen här och det är dags att köra några dagar med påsk. Godis och fjädrar alltså. Men först: en härlig arbetsdag. Vi drar till Stockholm imorgon, firar påsken där och jag tar med landsvägscykeln. Så nu undrar jag om det ska gruppcyklas, snabbcyklas eller långcyklas något i 08-trakten under påsken? Hör gärna av er via kommentar, mejl eller sms för även om jag kan hitta några rundor själv så är det ju alltid trevligare med sällskap.

8 kommentarer:

  1. Contigänget kommer köra några rundor från Upplands Väsby.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tiptop. Men är det inte "stängda" pass?

      Radera
    2. Brukar vara öppet för alla och de välkomnar oftast fler i klungan :)

      Radera
    3. Då återstår bara frågorna när/var/hur?

      Radera
  2. Det var jag som tipsade om Conti.
    /Johan

    SvaraRadera
  3. Påskhelgsträning med start Vikskolan Upplands Väsby.
    Lördag 19/4 (Påskafton) kl 09:00
    Måndag 21/4 (Annandag Påsk) kl 09:00
    Jag mailar dig en kontaktperson.
    /J

    SvaraRadera