Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-04-08

Vilodag schmilodag

Knät är fortfarande rätt kasst, lårmusklerna börjar göra mindre ont men jag kör det säkra före det osäkra och vilar även idag. Två vilodagar i rad är inte fel när det ska levereras pangpangben i helgen och känslan är allt annat än pangpang. Knät har ju spökat i tre omgångar tidigare och jag känner att det ändå är hyfsat under kontroll, gör ju aldrig ont när jag cyklar till exempel och går alltid över efter några dagar. Smärtan i lårmusklerna har jag en aning om vad det kan bero på och det är ju lätt att åtgärda och slippa få tillbaka.

Planen var tidigare: intervaller idag, något lättare imorgon, vila torsdag och väckningspass på fredag. Nu är det enda säkra att jag kör vila torsdag och väckning fredag. Jag har ju inte tränat mycket, men jag har lagt väldigt mycket kraft och energi för att förbereda mig för denna säsong och det har varit slitsamt även om träningstimmarna kanske inte imponerar på många. Nu ska jag försöka nå så mycket balans som möjligt för att kunna prestera när det gäller.
Häng gärna med oss i Falu CK Elit via vår Facebook-sida: https://www.facebook.com/FaluCKElit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar