Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-11-26

Som en prinsessa!

Svårt att inte se så här himla glad ut efter knappt fem timmar sömn och ögoninflammation i bägge ögonen!

Igår kväll råkade jag börja titta på detta alldeles för sent, missade ju loppet på grund av årsmöte i lördags:

När detta äntligen tog slut så var jag givetvis hög på inspiration (och delvis koffein från en halv burk Cola) så det tog inte mina vanliga två minuter att somna efteråt. Men det var en häftig tävling att se, trots att jag visste vem som vann före vem.

Nu ska jag åka till jobbet och se så där löjligt småläcker ut och stirra koncentrerat in i en datorskärm en hel dag. Kommer säkert vara kanonskönt med dessa fina öger!

4 kommentarer:

  1. Såg att du har min gamla blogadress min nya är: tojren.blogspot.se

    /GunnarT

    SvaraRadera
  2. Det Nys gör där är poesi!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alberts blick vid 1:16:43 säger allt.

      Radera