Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-11-25

Äntligen!

Vörtbröden har landat, i kombination med en skitig cykelcross-sändning är det oslagbart.

Kul att Klaas lyckades vinna idag, det är aldrig fel med lite omväxling högst upp på pallen. Den gode Sven klickade ur pedalen i sista kurvorna och så var den spurten förstörd. Så där hade jag ju aldrig gjort själv...

Hur det blir med bromsar på vinterhojen och cykling för egen del får vi se. Min hälsa är väl inte på topp med ögoninflammation och huvudvärk. Brukar ytterst sällan ha huvudvärk, kanske bara en eller ett par gånger per år men nu har jag haft det fyra dagar på två veckor. Snorig och fin också så det är väl bra slut med gammelkroppen. Å andra sidan så är väl ett finpass på cykeln något av det mest helande som finns!

3 kommentarer:

  1. Varför bakar du inte skälv?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är för dålig och har inte tid eller sinnesro nog. Varför bakar inte du åt mig?

      Radera
  2. Klart jag kan baka åt dig Henrik!

    SvaraRadera