Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-11-19

Långa Lugnet krockar med Siljan Runt?

Jag blev uppringd av Dalarnas Tidningar idag: http://www.dt.se/sport/1.5309061-nytt-cykellopp-i-krock-med-siljan-runt

I övrigt inte mycket cykligt att rapportera. Imorgon ska jag nog cykelpendla om det inte regnar, ser dock ut att komma lite regn där på morgonen så det kan bli ännu en vilodag till samlingen. Kom hem från mässan med en sådan där Silva Pavé som vi testade under mörkercyklingen med Kessiakoff, ska bli kul att äntligen se något när jag mörkercyklar. Något jag velat gjort i ett par år utan att komma till skott. Bild från Silva:

Annars är det väl rätt mycket klubbaktivitet för mig just nu med årsmöte på lördag och fixande med elitlag +ANNAT.

1 kommentar: