Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-11-21

Omnämnd i Alingsås tidning

Nu är jag en av två som sticker ut lite extra även på ett nationellt plan, inte fy skam det inte

Nu är jag ju visserligen inte ens anmäld till tävlingen och har ett tag vacklat lite i om jag ska köra eller ej. För cupställningen är den viktig, men det känns väldigt svårt att nå topp tre och ska jag åka så långt bort en helg för att köra om en fjärde till sjundeplats?
Det skulle givetvis vara kul att få köra alla race i cupen och kanske få avsluta den bra också. Det vore värt mycket.

Nu till något helt annat: cykelpendlingen hem från jobbet gick väldigt bra, totalt annan kropp än igår då hela jag luktade katastrof lång väg. Sonen började idag på friidrott. Som föreningsnörd så fokuserade jag mest på föreningen och hur allt verkade fungera. Bra med information och bra disciplin på träningen, gillar't.
Jag har gått ner lite i vikt den senaste veckan, eller ganska mycket faktiskt. Tror förra veckans topp var en lite tillfällig topp då jag noterade 73.2 i morgonvikt som mest. Idag nere på smäckra 71.4!

Imorgon blir det busspendling, måste få ha sådana dagar också.

Mycket mejlande nu för tiden. Adventskalendertävling i bloggen, elitlag i Falu CK, årsmöte på lördag +ANNAT.

Vi nöjer oss nu. Det här får räcka för idag, imorgon är ju en ny dag med nya möjligheter.

3 kommentarer:

  1. Din blogg blir så mkt trevligare när man läser med dalmål.. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan och kan. En egen version på det såklart.

      Mitt vardagsnöje är att härma min sambo som pratar gnällspråket(arboga) men på ett väldigt glatt sätt :)

      Radera