Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-11-22

Ville bara påminna om att det snart är dags för adventskalendertävling här i bloggen

Hej!

Jag insåg strax efter att jag skrev inlägget om den kommande adventskalendertävlingen här i bloggen att dom allra flesta potentiella sponsorer troligtvis var i full gång med att förbereda sig inför Sweden Bike Expo. Dåligt tajmat inlägg alltså. Trots det så har det rasat in en del priser och jag tror vi landar på ett pris om dagen i 24 dagar. Värdet på priserna varierar just nu från 349:- till drygt 5000:-.
I år blir det ingen lång väg mot priserna, utan varje sponsor får en egen dag där en tävling avgörs och vi hittar en lycklig vinnare.

Företagare och folk som känner företagare: Finns det intresse hos er att sponsra denna tävling med priser?
Jag fixar:
- Tävling med tresiffrigt antal tävlande
- Tävlingsadministration 
- Marknadsföring för både tävlingen och er produkt
- Ni får synas i bloggen med logga och länk inför, under och efter avslutad tävling
- Ni får synas exklusivt under den dag då priset från er skall tävlas ut

Ni fixar:
- Ett fint pris

Vid intresse: mejla mig henrikoijer@gmail.com senast den 28:e november.

1 kommentar:

  1. Jag kan skänka ett par gamla använda bibs, det blir helt priceless!

    SvaraRadera