Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-11-13

Jag har bestämt mig

Bild från i lördags, foto: Magnus Källström

En annan bild från i lördags, foto Andreas Nyström

Två bilder från i söndags, foto Andreas Nyström

Jag postade ju ett inlägg med en hel del bilder igår kväll, missa inte det! Fler bilder hittar ni i tråden på HappyMTB, klicka vidare till sida 2 också.

Jag har i alla fall, som rubriken talar om, bestämt mig nu. Det blir vila denna vecka. Dels kände jag mig som ett vrak igår, dels har jag bara fått 4.5 timme avbruten sömn i natt. Och så ska jag ju på cykelmässan i helgen i egenskap av bloggerska (kom dit och säg hej!) så även om jag skulle träna denna vecka så skulle det varken bli mycket eller bra. Känns ändå rätt bra att ha bestämt mig för detta.

2 kommentarer:

  1. Får man då passa på att fråga när du bestämt dig att skriva blogginläggen med önskerubrikerna? Vill minnas att folk fick chansen önska ett antal intressanta rubriker och att du flera ggr sagt att den eller de vinna rubrikerna kommer "snart".

    Definitionen av "snart" är ju flytande så ännu finns det tid :-)

    Bara en påminnelse i all välmening!

    SvaraRadera
  2. Har du monter med bjud-godis på mässan?

    SvaraRadera