Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-11-21

Jag bara dunkade på

Ass saver på!

Lite mer stum än vanligt

Det gick ju kanonbra det där. Med tanke på årstiden så vet jag ju att det inte är någon idé att jaga rekordtider, motvinden hjälper ju inte direkt heller. Så jag la allt mitt fokus på att ta iiii, och det gjorde jag. Med kallstart strax efter sex på morgonen och utan frukost i magen så lyckades jag snitta 86.7% av maxpuls på mina knappa 50 minuter till jobbet. Det kändes ju riktigt bra att jag klarade att ta i under hela turen och utan längre svackor. Det här ska jag leva på resten av dagen, och troligtvis även morgondagen.

2 kommentarer:

  1. Vad kör du med för däck? Jag tycker typ allt över 27kph är tungt med mina Schwalbe racing ralph 33-622 iallafall :) #svagaben

    SvaraRadera
  2. Jag har samma däck som dig bak och ett Vittoria XG Pro 32 mm fram.

    SvaraRadera